Sustin www.imparte.ro

ROMANII AU TALENT - Azucar (dans sportiv) Palatul Copiilor Arad

      Totul a inceput cand eram deja in febra pregatirilor pentru nunta. Pentru ca ne doream ca totul sa fie perfect am decis sa ne ocupam si de partea artistica a evenimentului si anume cat de bine o sa ”dam pe ecran” cand vom dansa. Astfel, prin diferite recomandari, am ajuns la cineva de la Palatul Copiilor.
    Incetul cu incetul am inceput sa stam tot mai mult de vorba cu Directoarea Prof. Ioana Lung legat de copii si activitatile ce se desfasoara in Palat. Priveam uimita peretii plini de medalii si de trofee si nu intelegeam exact de unde provin. Cu o modestie iesita din comun mi s-a raspuns: ” Toate medaliile sunt castigate de copii din acest palat. Cele mai multe sunt la dans sportiv! Concursuri nationale si atat cat putem mergem si afara din tara!”.
   Poate nu pare nimic deosebit, dar daca vedeti spatiul in care Palatul isi desfasoara activitatea, poate v-ar impresiona. Salile sunt vechi, cladirea nu are modernizari de ani de zile si nici nu se vad la orizont prea curand evident pentru ca.....NU SUNT FONDURI.
    In ziua in care noi aveam nunta stiam ca trupa de dans a Palatului, AZUCAR, aveau concurs in Bosnia-Hertegovina. Stiam de cateva saptamani cate eforturi se faceau pentru deplasarea la acest concurs ce conta pentru Campionatele Europene. Nu erau bani pentru tinutele necesare in concurs, nu erau bani pentru pantofi, nu erau bani pentru deplasare, nu erau bani pentru niste simple echipamente. Parintii impreuna cu Ioana faceau eforturi sa stranga acesti banuti....pentru a merge la concurs sub tricolorul ROMANIEI.
   Noi le-am urat mult succes si le-am prezis ca se vor intoarec cu multe premii I!!!! La cate cupe si premii vazusem acolo nu avema niciun dubiu!
    Si asa a fost! S-au intors cu 4 PREMII I!!!! Felicitari! E rezultatul muncii copiilor si a unui entuziasm ce rar il mai vezi din partea unui profesor! Am ramas muti de uimire si admiratie! Am vazut filmarile de la concurs si Ioana, profesoara si sufletul acestei trupe, ne-a aratat cu emotie pe ecran ca intre alte 8 drapele era si cel al Romaniei!
     Ne-am bucurat extrem de mult si apoi am vazut tristetea in ochii Ioanei! Eram uimiti si am intrebat de ce?
     La sfarsitul lunii Aprilie are loc Campionatul European si ar avea atat de multe sanse sa castige.....dar NU SUNT BANI SA PARTICIPE!
  Au nevoie de bani pentru deplasare, cazare, bani pentru concurs, pentru tinute.....iar multi parinti nu isi pot permite iar statul roman este ca de obicei surd si mut la talentele noastre!
    Noi vrem sa ne implicam sa ajutam!! Credeti ca merita sa ajutam copii sa isi dezvolte talentul? Putem face ceva ca acesti oamni ce obtin totul doar prin entuziasm sa isi poata indeplini visele????
    Orice forma de ajutor este extrem de bine venita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu